Sape klik sini memang baik...

01 January 2011

Budak mati dilanggar 2 motor

salam semua...

1.1.11...tarikh hari ni cantik betul kan???  da siapa2 bertunang atau kahwin pada hari ni?? (^___^)
ni adalah 1st entri zue bagi tahun 2011..

dalam kegembiraan korang celebrate tahun baru, da cerita sedih disebaliknya...


klik gambar untuk berita selanjutnya

takziah bagi famili pn.norlida...
sebenarnya, kejadian berlaku di hometown zue. tak jauh dari rumah zue pun. laluan bahau-juasseh ni sememangnya lurus. zue da dengar yang jalan ni dulu2 sebenarnya adalah laluan keretapi. tu sebab jalan ni lurus. jalan keretapi mana da bersimpang-siur kan..berbukit pun tidak

jalan ni budak2 kampung selalu guna untuk merempit..ye la kan..dah jalan lurus memang sesuai la budak2 ni wat litar haram. tambah2 lagi laluan ni bila malam memang kurang kenderaan. lagi la naik hantu mat2 rempit ni
dan laluan ni juga dah banyak kali berlaku kemalangan maut.. bukan setakat moto je, kete pun sama gak merempit..*kete pun merempit gak ke..konfius2*

akhirnya..nyawa orang yang tak bersalah melayang..kot la mat rempit tu yang eksiden ke atau melayang nyawa ke..ni tak..orang lain gak yang menjadi mangsa


p/s---> mood study cepatla datang menjelma..

2 comments:

Ajeyy Khalid said...

Waaa , best !
Nanti follow Blog saya ek :)

Zuraifah Zulkuflee said...

@Ajeyy Khalid
thanks..nanti zue follow

Letak Link Blog Anda Di Sini