Sape klik sini memang baik...

27 April 2011

Apabila ayat ditulis dalam loghat negeri sembilan...

salam semua...


tak jelas?? tokan gamba tuk bosakan gamba


serius masa baca komen anak2 negeri sembilan ni, zue senyum sorang2..hehe. kelakar pon da. pada sesiapa yang tak tau, zue memang anak jati negeri sembilan tapi tak da la pekat benar loghat zue.. (^___^)

setakat yang cakap noghori yang biasa2 tu boleh la sikit2. tapi zue suka dengar loghat orang negeri sembilan terutama yang uwan2 dan atok2 bercakap..pehh..memang klasik giler bahasa diorang..hehe

skang apo tunggu laei..moh la baco ayat yang ditukarkan kepada loghat negeri sembilan.. cubo baco dalam loghat N9..baru gempak

tokan kat gamba ni tuk bosakan skit

pado sapo2  duk N9 tu silo la 'LIKE" page Anak-Anak Negeri Sembilan ni..


p/s--->macam semacam je bila zue taip dalam loghat N9

4 comments:

Nadhirah-chan said...

saya orang penang tapi bila tulis entry , suka insert perkataan n9 sekali . rasa seronok muehehehe ^^

Farhana Jafri said...

hehehe dkat kolej rmai la org nogori sbb kolej pon dkat area nilai.. hik3

jemput singgah ANASAURUS :)

Siti Rahmah Kamarudin said...

x tahan ayo baco ayat kek ateh tu....ghaso nk pocah poghot ayo kek golak....hahaha

a pis of art said...

den da cubo cakap nogori.. tapi anak sodaro den, gelakkan den coz lorghat den becampo dengan lorght kelantan..

Letak Link Blog Anda Di Sini