Sape klik sini memang baik...

26 April 2011

gara-gara suntikan kosmetik

salam semua... 

cuba korang semua tengok perut kawan kita ni.. sian kan. ni semua adalah gara-gara kerana menggunakan suntikan kometik untuk mengurangkan perut boroi.


KUALA LUMPUR - Seorang ahli perniagaan terpaksa menerima hakikat mengalami kecacatan kekal pada bahagian perut apabila 30 suntikan kosmetik yang diambilnya untuk mengurangkan boroi akhirnya membawa padah. Lelaki berusia 30-an itu tidak menyangka kesemua suntikan tersebut yang diambil dalam masa sejam bukan sahaja mengakibatkan kulit perutnya menjadi merah malah tidak selesa dan akhirnya bertukar menjadi parut kekal.Segala-galanya bermula apabila mangsa diperkenalkan kepada ejen produk kecantikan tersebut menerusi seorang rakan pada tahun 2009.-kosmo-

tak semua rawatan kosmetik boleh dipercayai tak semuanya bahan2 yang digunakan telah melalui ujikaji. kadang2 bahan yang digunakan sesuai dengan orang tertentu tetapi sesetengah orang akan mengalami alahan.

cara yang terbaik untuk kekal cantik dan sihat adalah dengan bersenam dan mengawal pemakanan. 2 benda ni adalah ubat yang paling mujarab dan murah. tidak perlu menjalani rawatan kosmetik yang memakan perbelanjaan yang banyak. betul tak korang??


p/s--->setiap orang mempunyai kecantikan tersendiri..

4 comments:

rara pinkmafia said...

eeeuuuuwwwww geli.

Hana said...

tu la, sapa suruh tak bersyukur, amik jalan singkat. kalau bersenam kan lagi elok utk kurangkn buncit tu keh keh keh

KotakHitam said...

padan muko... suruh bersenam xnak..
nak jalan mudah...
hambik ko.....

ASaDa RyutaRo said...

nak mudah sajor, ini lah jadinya.. nasib baik parut je, kalau seumur hidup tak dapat bangun? haih..

semoga orang lain tak mudah terikut ambil jalan mudah untuk dapatkan body yang tough. hehe :D

Letak Link Blog Anda Di Sini