Sape klik sini memang baik...

26 January 2011

Suami Kedekut


Suatu malam seorang isteri meminta wang belanja tambahan dari suaminya seorang yang kedekut. Lalu suaminya mengeluarkan wang RM 5000 dari poketnya lalu berjalan ke arah cermin.

"Awak tengok wang yang di dalam cermin itu?" sambil menunjuk ke dalam cermin.
"Awak ambil yang itu dan yang di luar cermin ini adalah wang saya!"

Malam berikutnya si suami terkejut ketika baru balik dari pejabat dan melihat ada satey kambing serta rendang di meja makan. Lalu dia bertanya kepada isterinya,

"Mana awak dapat wang untuk beli semua ni?"

Isterinya tidak menjawab dan terus menarik tangan suaminya masuk ke bilik. Di dalam bilik suaminya mengulangi pertanyaannya lalu si isteri pun menanggalkan semua pakaiannya dan berjalan ke depan cermin.

"Awak lihat tubuh yang di dalam cermin itu?" sambil menunjuk ke dalam cermin.
"Itu adalah kepunyaanmu dan yang di luar cermin ini pula adalah kepunyaan penjual satey ini!"

p/s----> Wah kalau benda nie jadi pd korang, agak2 pe reaksi korang ye?hehehehe

21 comments:

kakchik@ella said...

btl kan org kata .. wat u give u get back.

baling bola ke dinding, terlantun balik ke muka sendiri.

len kali jgn kedekut lagi ye. hihi

Mr. TN_SkY said...

ahahahhaa..nice betul!..=_=..amek buku bertemu ruas.. =_= hehe

HANYA ORANG GILA YANG BERFACEBOOK???

Cik Cammy Lia said...

uishh gile ah.. semata2 sebab satey. huhu.....jauh kan lah hehe

misz beauty said...

hahah!! padan muka suami dia... tp ape pun dlm islam baik kita nasihat menasihati... bukan buat mcm ni.. ada banyak cara utk nasihat suami isteri =)

Norfa said...

haha padan muka laki dia.. tu lah kedekut sangat ngn bini sendiri

Encik MamaT said...

hahahah.. haiyoo....

i am S!L4H.. said...

perghhhhh...
sentappppp terus koma kot,..haha

AngahSayang2314 said...

ye la betul apa...org ckp

AngahSayang2314 said...

apa pun angah 4llow dulu yer jom tukar2 link

wanacesh said...

padan muka suami dia kn,,kalo dgn bini pon kedekut,,org lain ape lagi,,

LinRosly said...

Salam...Syukur alhamdulilah suami Kak Lin Tak Kedekut...

odah + one = odahone said...

untgnya si penjual sate...hoho!

LELAKI JAHAT WANITA PUN JAHAT
AYUH MATI BUNUH DIRI?

Pja Ismail said...

hamboih-hamboihhh. kedekutnya!
padan muka. ;)

Tuan Penasihat said...

huiyooooo...
macam ni TP takmo jadi suami kedekutlah. tapi TP nak jadi penjual satay. boleh gitu.
hehehehehhe...

Adem and Cats said...

hahahhaa nice.. :P

ademncats

i am S!L4H.. said...

hahahaha....siap sedia la...~

n4dh!3r4 said...

kahkahkah.. kan da terkena balik.. ngan bini pun nak kedekut.. apa daaa~

asliner said...

aiseyman..
payahlah kalau macam nie..

AYONG said...

ayong penah dengar ceramah kan..Isteri tidak berdosa mencuri duit suami JIKA suami nya Seorang yang KEDEKUT..

Along25 said...

Hahahahahah memang bantai abis si isteri tu wakaka :D

cik fara @ fanadz said...

hahahah.terkena si suami.

Letak Link Blog Anda Di Sini