Sape klik sini memang baik...

31 December 2010

SeLamaT TinGGaL 2010...HeLLo 2011

salam semua

pejam celik pejam celik...tup tup dah 31 dec 2010. rasa macam kejap je tahun 2010 ni kan?? hehe
sepanjang tahun 2010 ni, bermacam-macam perkara berlaku kan

korang celebrate ke tahun baru ni?? zue tak celebrate la.. pada zue, tiada yang istimewanya malam tahun baru ni.. cukuplah rasa bersyukur kerana masih dipanjangkan umur..


tahun 2011 bakal merupakan tahun paling getir bagi zue...sebabnya, bulan 4 nanti zue akan menghadapi 1st professional exam..cuak tu. banyak benda nak kena ulangkaji lagi

dan kemungkinan besar juga, tahun 2011 merupakan tahun paling sibuk bagi famili zue.. (^___^)
senang cite, banyak perkara untuk dilaksanakan nanti..kita tunggu dan lihat nanti


p/s---> esok famili zue akan berada di BANGI..sayangnya tak dapat join sekali (T__T)

5 comments:

Hana said...

zue! selamat tahun baru. jom kita smbut kat umah je la ea? hehe. apa azam baru?

arep_lockermonth said...

saya pon x celebrate jugak!

tape2! kite mulakn hidup baru di tahun 2011 nih! chaiyok2!


http://myamigosspace.blogspot.com/2010/12/aku-tinggalkan-kau-untuk-kepentingan.html

Zuraifah Zulkuflee said...

@hana
azam tahun baru???nanti zue wat entri pasal tu ye

@arep_lockermonth
yeah..jadikan tahun 2011 lebih baik dari 2010

arep_lockermonth said...

yup3! betul tuh!

lets rock 2011

Odah+One = OdahOne said...

happy new year...welcome 2011...msia boleh!

Letak Link Blog Anda Di Sini