Sape klik sini memang baik...

29 June 2011

Mirren kunjungi pantai bogel


PELAKON veteran Helen Mirren mengakui telah mengunjungi pantai yang membenarkan para pengunjungnya berbogel dan mengakui ia merupakan suatu pengalaman yang menyeronokkan.

Aktres berusia 65 tahun itu menegaskan bahawa berbogel di kawasan awam merupakan suatu kebebasan.
“Sudah tiga kali saya mengunjungi pantai yang membenarkan pengunjungnya berbogel dan ia sangat menyeronokkan,” ujarnya.

Tambah Mirren: “Ia (berbogel di pantai) merupakan suatu pengalaman semula jadi dan secara langsung menukar pemikiran saya tentang bogel dan seksualiti.

Dalam pada itu, biarpun sudah banyak kali berbogel dalam filem-filem lakonannya, Mirren mengakui tidak selesa dengan bentuk badannya.

Katanya: “Apa yang sebenarnya, saya tidak yakin dengan bentuk tubuh saya. Tubuh (supermodel) Naomi Campbell hebat, tapi tubuh saya tidak menyamai Naomi.” Sumber KOSMO

p/s: Berbogel di kawasan awam suatu yg menyeronokkan? Confirm minah nie da x waras....huhuhu

8 comments:

schaze zainn said...

yucks..geli la.
dah tua2 pun nak bogel.
lawo ker ?
=D

Syuxer said...

yarkhhhh....huduh benar perangai

Muhamad Arif Bin Zaripin said...

hehehhe...x sedo diri org ni..telanjang bulat..hehehehe

Shah Rizar said...

hahaha.. aku dah agak.. mesti petikan dari akhbar kosmo.. kosmo & berita seks tak leh dipisahkan..

raima said...

die tu #hotsetap sbb tu die xsuka pkai bju, mybe sbb die rasa panas..zzz

hahaha, tu la, budaya berbezakan =)
tp dh tua, x hot setap dah.

#hot Sentap kut klau raima nmpk dia, muwaaahahahaha

raima said...

die tu #hotsetap sbb tu die xsuka pkai bju, mybe sbb die rasa panas..zzz

hahaha, tu la, budaya berbezakan =)
tp dh tua, x hot setap dah.

#hot Sentap kut klau raima nmpk dia, muwaaahahahaha

jia said...

hahaha.. dah tua2 pon mcm org mde2..

Zamz said...

mirren dah mereng hehe

Letak Link Blog Anda Di Sini