Sape klik sini memang baik...

26 September 2009

RaYe KeDuA PaRt 2

salam...
pas ziarah kubur, kami berkonvoi gie raye kat kampung
umah pertama kami serbu..makan nasi himpit je..hehe
simpan perut tuk makan lemang n rendang =P
layan pics ni ye...

tangan sape la ni... =p

pose maut dari dik dhirah n kaklang

kusyuknye kami dengar tuan umah bercerite

tengok la tu korang...mate zue sampai juling dengar wan ni bercerita..hehe
sebenarnya, wan ni baru pas bedah..nampak x kaki wan ni berbalut?
hah...kaki wan kene potong sebab dah xleh diselamatkan lagi..
wan ni da penyakit kencing manis.. sian kan..

tasya yang terlebih senyum..hehe

pastu, kami gerak ke umah lain lak..
kat umah ni habis kami sapu lemang...hehe
hanya kami je yang memenuhkan umah ni...
habis tangga2 kami wat duduk sambil gosip.. =P

makan2 jangan xmakan lemang tu

teliti mendengar gosip..hoho

gosip panas..hehe

duk kat tangga..xmakan pon..pose je lebih =P

kami dengan sepupu

penuh tangga dengan kami..hehe

pas penat gosip kat sini..
gerak ke umah seterusnya lak..
tapi b4 tu, kat luar umah pose lagi.. =P

mak long yang 'sporting'..sape la kat pintu tu ye =P

half of my big famili

luv my big famili

raye kat umah ke- 3..
kat sini..sume dah xlarat nak makan lagi..
stakat rase 2 3 kuih je..yang lain2 tu pandang2 jeling2 je la..
perut sangaaattt la penuh...

famili yang giler2 =P

pasni da lagi sebuah umah.. kat sini, muka masing2 dah penat+ kelat
sume ingat bantal n katil je..hehe..
sampai nak pose lagi dah x larat..
ye la...dah sumenye tersandar kat dinding
siap doa2 lagi...jangan kaum2 bapa ni borak lame2... =P

then sume gerak balik umah mak..
da gotong-royong masak sebab pasni nak bermalam kat umah mak long kat gemas
famili mak ngah nak datang n bermalam sane...
malam tu sumenye penat tapi bagi bdak2...
xda istilah penat..malam tu diorang main bunga api sampai abis 1 kotak


p/s: hati rase berdebar2...hehe =)

3 comments:

♥ αγα ίδαγα♥ said...

wahhh...sape kt pintu tuhh..gamba spooky~~huhu

selamat ari raye zue~~~~ <3

Olive said...

buzz.
zuraifah!
nampak komen kat page rai...
kenal rai ke?
what a small world~

Zuraifah Zulkuflee said...

suraya: xkenal pon rai tu..saje je komen kat situ...hehe

Letak Link Blog Anda Di Sini