Sape klik sini memang baik...

14 February 2010

DuK kaT BiLik Je La NaMpaKnYe...

salam...
mulai esok adalah minggu study week
minggu tuk duk senyap2 kat bilik sambil wat ape2 yang patut
hoho..tak lain tak bukan masa tuk bertapa kat bilik
menghabiskan segala keturunan nota dan buku tuk dibaca

sedihnye...
ramai student kat sini balik cuti raya cina ni

tapi zue...
masih setia kat sini...waaaaa (T___T)
kalau ikutkan ati, memang dah lama cabut balik ni

tapi bila fikir balik,
kalau balik umah, gerenti zue tak study
kat umah tu, dugaan punya la banyak
katil yang empuk, TV dan internet, menggoda selalu..haha
3 benda ni memang tak leh nak tahan... :P

jadinya...
kenela zue korbankan cuti kali ni
tapi tak pe la...
cuti 2 minggu nanti tau la zue nak wat pe... ;P


P/s---> malam ni nak cuba abiskan nota embryology

4 comments:

~ ReD ~ said...

xpe..berkorban sikit n sekejap time study ni.. bila result gempaq, kan berbaloi-baloi tuh ;)

sYeNgEt ke senget?? said...

takpe.. bukan kita yg beraya.. hehheh

NADIRA SALIM said...

gudluck zue..
tp jgn le stdy terok2 sgt ye..
kang saket ssh lak..
:D

Zuraifah Zulkuflee said...

red: betul2...biar susah skang senang kemudian

syenget: hehe..tu la pasal.nasib bukan raye puasa..kalau x, mmg dah banjir sni.. :P

nadira: baik... :>

Letak Link Blog Anda Di Sini