Sape klik sini memang baik...

28 March 2010

sAya PuN DaPat aWard GaK!!

salam...
zue dapat award dari atin... (^___^)
senyum melebar tu ye puan2 dan tuan2 sekalian..
actually, ni pun 1st award gak. wahhh...terharu gitu... sobsobsob


ok...award dah tempek kat blog.

7 perkara mengenai tuan punya blog

  • seorang yang pendiam. tapi kalau ngan famili, agak becok sikit..hehe
  • kalau ikutkan, zue ni agak sensitif skit.. tak caya cuba tanya kaum kerabat zue ;P
  • skang tengah sambung belajar kat kolej MAHSA. baru 1st year sem 2..
  • pernah accident kete...syukur tak ada cedera teruk walaupun kete yang cedera parah
  • suka buli dan membuli dik Dhirah
  • pernah masuk sekolah asrama penuh, tapi cuma tahan 9 ari je..pastu melalak nak balik umah
  • zue dan kaklang kongsi tarikh lahir cuma tahun je berbeza (1987 dan 1988)

zue dengan hormatnye nak bagi award ni pada
dan sape2 yang tak dapat lagi award ni..

2 comments:

Hana said...

kte pon dapat ke?? tsskk...tskkk...tsssk. thanx zu... =)

ainShahajar said...

nanti ain buat.. tengkiu =)

hana.. buat je..haha

Letak Link Blog Anda Di Sini