Sape klik sini memang baik...

17 May 2009

langkah terakhir....

minggu ni agak bz skit...ye lah...ngan viva lagi, wat pembetulan tesis lagi...
huh susah gak nak grad ni kan...
meh sini tukang karut nak cite skit
[haha...ni kisah benar la bukan karut tau]

ari jumaat lepas zue gie la jumpa Prof.Wan ngan wan palapes skali..
punye la semangat gie jumpa, last2 xlopeh...wawawaaaa
wan palapes xda masalah..Prof sign je borang pembetulan

ngan sepantas flash...ape lagi
gie balik kolej wat pembetulan balik la..
dalam kul 11 lebih siap.. gie jumpa balik Prof
adohaiiii...xlopeh laei den...
apo nak dikato...
SmileyCentral.comSmileyCentral.comSmileyCentral.com

kali ni Prof kate pengiraan produktiviti salah..
ish2 pelik betul la...
pada mase yang same Prof juga kate leh gak guna pengiraan nie...
aiyaiii....
mane 1 yang betul nie Prof??
pastu Prof suh letak sume pengiraan kat lampiran, suh letak nama alat penimbang la
macam2 la lagi....


tapi xpe la...
zue balik kolej lagi wat pembetulan
[padahal dalam ati dah paneh dah ni, ikutkan nk je bantah]
ye la kan...dulu mase anta draf Prof x semak pon
juz semak objektif n kesimpulan
skang bila jumpe sume xkene...
huh...nsib la zue ni baik n penyabar orangnyer
[ececcehh...angkat bakul nmpk]
kul x mmg dah mengamuk kat bilik Prof
MyEm0.Com

dalam kul 3 lebih...
zue gie la jumpe balik tuk kali ke-3
[dalam ati hanya ALLAH je la yang tau sume rase da]
masuk2 je dalam bilik Prof xda la plak...
akak S.U kate prof da seminar
hampeh tol...
MyEm0.Com

nak tunggu ni pon 1 hal
slalunye seminar ni memang lame
pas tunggu dalm 30 min
baru Prof masuk dalam bilik
huh...lega
nasib Prof semak2 camtu je
klu x memang kene lagi la wat pembetulan

akhirnya berjaya gak dapat tandatangan Prof
punye la susah nak dapatkan...
memang pengalaman betul la jadi dak undergrad ni
nanti leh cite kat anak cucu ni
hahaha....
SmileyCentral.comSmileyCentral.comSmileyCentral.com

skang tggu tesis siap dijilid
pastu leh anta
baru ati senang skit...
anyway all da bez to me n my frez too...
MyEm0.Com










1 comment:

azuan said...

moga anda bejaya grad la ye...

Letak Link Blog Anda Di Sini